Друзі, сьогодні пропоную вам подивитися лекцію Антіна Мухарського про жлобів, рагулів, одним словом про той мікрокосмос, частину якого я теж пробую тут вивчати. Для привернення уваги ось вам робота Івана Семесюка і цитати Леся Подерв’янського:
Не з відео: “Я зрозумів, чому жлоби полюбляють гламур. Це настільки очевидно. Це фізичний закон, як Ломоносова-Лавуазьє. Жлоб, по суті, – корявий, а гламур – гладенький. Коряве тягнеться до гладенького по природі своїй, як інь до янь, холодне до теплого, мокре до сухого. Це закон. Тут нічого не поробиш. Чим корявіша країна, тим більше в ній гламуру, бо гламур – гладенький, лакований. У Парижі жоден мудак не купуватиме собі сумочку Louis Vuitton за 2 тисячі євро, бо Франція – гладенька країна, тому вона експортує гламур у коряві країни. Адже гладеньке на гладенькому з’їжджає, гладеньке чіпляється лише за коряве”.
З відео: “Гламур – це глянець, лакіровка, брехня, життя, якого насправді немає. Гламура, по суті, тому і не існує, це те, чого немає, фальш. По суті, гламур і є ідеал жлоба. І це природньо, за своєю природою корявий жлоб тягнеться до всього прилизаного, протилежності притягують одне одного: тепле – холодне, сухе – мокре, інь – янь, жлоб – гламур”.
Дивіться, рекомендую.
фото (c) semesyuk, відео via CanActions
11 відповідей ““Тепле – холодне, сухе – мокре, інь – янь, жлоб – гламур…””
Коментувати Скасувати відповідь
Ljalja-Olja коментує:
Обожнюю нові проекти Мухарського! Оце у чувака почуття гумору!)))
Ljalja-Olja
actualis коментує:
Мур-мур-мур, ми любим гламур.
Всьо гниле сховаємо під майку від Кутьюр.
http://mr1garik.livejournal.com/442373.html
Culture is becoming a luxury
http://www.presseurop.eu/en/content/article/3194271-culture-becoming-luxury
actualis
Віка коментує:
Він говорить речі елементарні і саме собою зрозумілі для кожної людини з нормальним рівнем культури. Але говорить так, ніби відкриває Америку. І все ж я згодна з тим, що ця тема має звучати – і чим більше її будуть проговорювати і чути, тим більше душ буде врятовано від повального рагульства і жлобівства.
І ще одне, відвідування Мистецького арсеналу ще не означає посвячення в культ нежлобів
Віка
їока коментує:
Кого буде врятовано??? Як на мене,це ще з дитсадка треба проговорювати,а дорослим людям,які вже вважають себе дотичними до ХЛАМУру,допоможе хіба шо астероїд на голову.
їока
!!!! коментує:
……..І ще одне, відвідування Мистецького арсеналу ще не означає посвячення в культ нежлобів……..
ПОВНІСТЮ ЗГОДЕН!
!!!!
Люля коментує:
Неправда, що вихідці з села, потрапивши в місто, стають жлобами. Це ще одна ознака жлоба – думати, що хто працює на землі, або руками – апріорі жлоби. Я не знаю нікого серед знакомих, хто б виїхав із села, і тим не менш, чимало жлобів. Жлоб – це для мене насамперед той, хто хоче гроші не заробити, а “намутити” будь-яким способом. А, намутивши, показати, чи от машиною, чи Луї Вітоном підробним. І взагалі, Антін шкрябає по поверхні, якогось глибокого аналізу суспільства і жлоба в ньому я не побачила.
Люля
Ljalja-Olja коментує:
Рекомендую почитати його книгу “Доба, або сповідь молодого бандерівця”. Там багато по чому він пройшовся і про жлобах в тому числі. Написано доступно, через сприйняття пересічної людини, молодого актора, який стикається з різними людьми в житті і в театрі і, в ркезультаті, робить висновки. Як то кажуть, “не в бровь, а в глаз”.
Ljalja-Olja
Ганко коментує:
Почала читати в книгарні Є, мене не зацікавило. Дійсно, якийсь передбачуваний потік слів, без родзинки. Хоча, може книгу по перших сторінках не судять.
Ганко
Фендерович коментує:
А хтось із великих сказав про рецензії:”Щоб зрозуміти що яйце тухле,мені не обов’язково треба зжерти його повністю”.
Фендерович
Фендерович коментує:
І тут Остапа понесло. З якою увагою дядьки і тьотки не відриваючи очей втикають у таку хуїту. Мухарський зі своїми хуйдожнегами знайшди тему завдяки якій можна світиться і трохи кормиться.
І можна таки подумати шо відвідування всіх цих арсенале,бієнале чогось варті.Як і читання сучасної макулатури. Я як завітаю кудись,так сон розуму породжує чудовиськ,та й все тут. Самі туди ходіть,естети хуєві.
Фендерович
Ганко коментує:
Я б не сказала, що наш вітчизняний гламур – це щось гладке. Воно швидше напищене, нашароване, підкручене завитками, вкрите рельєфними паєтками, вензелями і бахромою. А Мухарський – трохи вторинний чувак, у всьому, що він робить. От навіть тут він словами Подерв’янського скористався.
Ганко